16.10.12

[AW '12-'13 Trends II]*

I know we are already daydreaming with S/S '13, but let's be realistic, we still need to wear A/W clothes for another 4 months! 
Here's a summary of some of the cool trends for this Winter, which one/s will you go for?

Sé que algunos ya estamos soñando despiertos con la temporada de Primavera/Verano '13 pero, seamos realistas, ¡aún tenemos que ponernos la temporada de Otoño/Invierno unos 4 meses!
Aquí tenéis un resumen de algunas de las tendencias para este Invierno, ¿por cuál/cuáles apostáis?

Layering // Capas




Heritage // Look británico


Oriental


Oversize // Talla de más


Elegantly waisted // Cinturas elegantes

(Source: Vogue UK)
SHARE:

27 comments

  1. The last one looks classy but comfy. :) I just bought a new coat like it!

    Join the Dark Shadows BluRay Giveaway

    ReplyDelete
  2. Ti diro': a me non dispiace affatto l'heritage britannico sai?

    A stasera
    bacino

    ReplyDelete
  3. Love the waisted costs you chose. Very classic and timeless!!

    ReplyDelete
  4. Jajaja juegas con ventaja, conocer el British a la perfección ;)
    Besazos

    ReplyDelete
  5. I love all these trends!! It actually makes me excited for Spring...my least favorite season, ha ha (I'm weird)
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  6. Muy buena! El layering siempre ha sido mi favorito.

    xoxo
    B* a la Moda

    ReplyDelete
  7. Love coats so elegant! x
    mineminemaggie.blogspot.ie

    ReplyDelete
  8. Oriental layers are amazing.

    http://fromprovince.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Lo de los cinturones marcando cintura me encanta.

    ReplyDelete
  10. ME encanta todo lo oversized!!!!
    besotes guapa!!!!

    ReplyDelete
  11. Hola, me encanta la de las cinturas, besos

    ReplyDelete
  12. Pues me gusta todo, pero los últimos abrigos con cuello chimenea y marcando cintura son divinos. Un besote guapa.
    Http://blog.sinetiquetar.com

    ReplyDelete
  13. Love your selection! Classic.

    ReplyDelete
  14. Layering is a requirement in this English weather! Love the first outfit, so wearable and on trend!

    http://styleofalondontallgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. You have a great blog. Very unique style. I will for sure visit you on a regular basis. I would also like to invite you to visit my blog www.instyleforless.org, I will be thrilled if you like and follow my blog twitter.com/@haleyinstyle, Facebook.com/instyleforless
    Thank you
    Haley www.instyleforless.org

    ReplyDelete
  16. Como me gusta todo, las tendencias de este invierno son muy chulas!
    xoxo

    ReplyDelete
  17. I liked every trend. Love the oriental and the last one.

    ReplyDelete
  18. Muy buen post Laura!
    De las tendencias que muestras me quedo con la ultima, con el resto no me identifico :)
    Bss

    ReplyDelete
  19. MMM yo me quedo con oversize y las de los cinturones ahh y la british pero a mi estilo jajajaja
    Besitos guapa

    ReplyDelete
  20. Muy buena seleccion!!!Me gusta la de los cinturones.
    Besos

    ReplyDelete
  21. Muy buena seleccion!!!Me gusta la de los cinturones.
    Besos

    ReplyDelete
  22. A mi me encantan las capas/chalecos/trajes de Miu Miu y Prada de esta temporada- el estampado!!! pfffff...

    ReplyDelete
  23. me encantan todas las propuestas pero mi prefe es la primera!!! :)

    Un besazo!!

    http://sherryvintage.blogspot.co.uk/2012/10/e-y-e-p-o-p-i-n-g-o-p-t-i-c-l-t-r-o-u-s.html

    ReplyDelete

[Thank you so much for taking the time to comment.]*

Blog Design Created by pipdig