10.6.12

[Must: shoes S/S '12]*




Courtsey of Glamour UK (July issue), here's a selection of the must shoes for this S/S '12 season, from flip flops to high heels, wedges and platforms. 

Which ones do you have already and which ones are on your wishlist?

Por cortesía de Glamour UK (número de Julio),  aquí está una selección de los zapatos que reinarán esta temporada de verano '12, desde chanclas a tacones, pasando por cuñas y plataformas.

¿Cuáles tenéis ya y cuáles están en vuestra lista de pendientes para comprar?



SHARE:

21 comments

  1. Yo tengo que hacerme con unas cuñas y luego poquito más ya.

    ReplyDelete
  2. ..ce ne sono di veramente belle.... se potessi, comprerei quella di Dolce&Gabbana: fighisssima!!!


    L3

    http://lisalatroisieme.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hi :) Followed your bloglovin :)
    This shoes are to die for <3 Pretty!

    http://itsmejoemarie.tumblr.com/

    ReplyDelete
  4. I am all for wedges this summer. :) I love them soo much ♥

    ReplyDelete
  5. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    ReplyDelete
  6. I'm so glad you posted this! I've been yearning for a killer pair of summer shoes!

    xo, Jolie Goodnight

    ReplyDelete
  7. Me encantan las wedges y los suede stilettos de Zara!!!!!!
    Bss guapi

    ReplyDelete
  8. ¡Como me gustaría ir cada día en tacones! Pero trabajo, clases, transportes, caminatas...¡No puedo!!!! :)

    ReplyDelete
  9. Wedges are so the new thing of the season! I want to buy all of those!! :)

    http://charlottes-couture.blogspot.com/

    XOXO
    Charlotte

    ReplyDelete
  10. Tengo verdadera debilidad por los zapatos, así que mi lista de fichajes es impresionante hay de todo como en esta estupenda selección. Un beso.

    ReplyDelete
  11. Hey Dear!! Thanks for the Lovely Comment!! Following U Back!! XOXO, Maria from SS.

    http://speakinginstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Que ganas de que empiece el buen tiempo para ponernos sandalias!!! :)

    Un besote!!

    Sherry Vintage

    http://sherryvintage.blogspot.co.uk/2012/06/n-e-w-i-n.html

    ReplyDelete
  13. Bright platforms are def. my choice...
    xo...xo...L.

    ReplyDelete
  14. Creo que este año apostaré por cuñas, cuñas y más cuñas...jejeje, y alguna sandalia bajita, tipo chancla o así...

    un besito!!!!

    ReplyDelete
  15. Capirai io me le comprerei tutte!!! ;P
    Quei sandaletti con il tacco a spillo sono quelli che mi ispirano di più, peccato che siano scomodissimi! :S
    Un bacio!
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    ReplyDelete
  16. Me han encantado las cuñas. Las quiero todas!!!

    Un beso, te sigo!

    ReplyDelete
  17. i bought a pair of wedges too! some popular spanish brand, i love wearing them. they're heels yet really comfy :)

    ReplyDelete
  18. wow, so inspired for summer! following you back :)

    ReplyDelete
  19. Yo voy por las cuñas, en verano son mis mejores aliadas junto con las sandalias planas.

    ReplyDelete
  20. You can't go wrong with a fun colored wedge for summer!!
    www.vanessaballi.blogspot.com

    ReplyDelete

[Thank you so much for taking the time to comment.]*

Blog Design Created by pipdig