20.7.12

[London's Traffic]*




That looks like the perfect title to summarize this post right? 


These pictures were taken by Adrián and styled by Héctor; both from Cucareliquia, a global company that sells vintage decoration and exclusive and hand made accessories. You will see another 3 post from my collaboration from them. Can't thank them enough for a lovely afternoon and the chance to see their items and wear them.


PS: It was about time also to show you the Marni for H&M skirt. 



Parece que es el título perfecto para resumir el post de hoy ¿verdad?


Estas fotos las sacó Adrián y Héctor se encargó del estilismo; ambos de Cucareliquia, una empresa global que vende decoración vintage y accesorios exclusivos de fabricación artesana. Todavía vais a ver 3 actualizaciones más de mi colaboración con ellos. Si es que aún tengo que agradecerles más aquella tarde de fotos tan divertida, con la oportunidad de ver y llevar sus accesorios.


PD: También iba siendo hora de enseñaros la falda de Marni para H&M.














OUTFIT:

SKIRT: Marni for H&M
TOP: Reiss
SANDALS: Boohoo.com
BAG: Cucareliquia (find it here)
BRACELETS:
- Trío Noir (find it here)
- Etnika Brown (find it here)
- CucaJoy Noir Limited Edition (find it here)


SHARE:

44 comments

  1. La falda sera de Marni, pero a mi lo que me encantan son los zapatos, preciosos.
    Y tu ahí en medio del tráfico, no te dio miedo?

    ReplyDelete
  2. Que chulo el post Laura!!
    Bss

    ReplyDelete
  3. me encanta el post!!!
    y las fotos geniales!!! que miedete!! jejeje
    me ha gustado mucho la falda y el cesto!!!^^

    ReplyDelete
  4. Que guay la falda laura!!! Me encanta!! A ver si nos vemos este finde!!

    besos desde sherry vintage!!

    Hoy en el blog Un collar de flecos!!

    http://sherryvintage.blogspot.co.uk/2012/07/fringes-necklace-diy-diy-collar-de.html

    ReplyDelete
  5. Nos lo pasamos Genial Laura, fue un día maravilloso! mil besos!

    ReplyDelete
  6. gorgeous!
    xoox
    http://fashionable-addict.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  7. Traffic-stopping outfit! :D

    http://theclothesmuse.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Muy chulo el post Laura.

    Un beso enorme,
    Patri.
    http://combina2-tusitiodemoda.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. El capazo es pura tendencia,con el fluor,me ha encantadoooo!
    http://anandachic.blogspot.com.es/
    !

    ReplyDelete
  10. LOVE THE SKIRT!!! I am heading to H&M now!

    http://www.mocha-mango.com

    ReplyDelete
  11. Eccomi! Finalmente ho tempo di vedere il tuo post!!
    Che belle queste foto! Non mi avevi detto nulla :P

    Baci e buon weekend
    L3

    ReplyDelete
  12. Que fotos más buenas es increíble la naturalidad con la que posas en medio de todo ese trafico, a mi me da algo seguro. Estas guapísima, aunque he de reconocerte que la colección de Marni no fue de mis preferidas. Un beso.

    ReplyDelete
  13. esa bolsa esta divina!
    therunwayoflife.blogspot.mx

    ReplyDelete
  14. que bonito look, el cesto de rafia me encanta! eso sí, la sesión un poco peligrosa con tanto tráfico

    ReplyDelete
  15. I love your bag..never own anything like this!!!

    EDGYMIX-TRAVEL FOR FASHION

    ReplyDelete
  16. Di que sí! Animando las calles de Londres con esos preciosos zapatos!

    ReplyDelete
  17. Hi :) Thanks for your lovely comment on my blog and for the follow :) I´m now following you too on GFC ! Hope we keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    ReplyDelete
  18. I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?

    야한동영상

    ReplyDelete
  19. Please let me know if you're looking for a writer for your site. You have some really good posts and I think I would be a good asset. 스포츠마사지

    ReplyDelete
  20. "If you are planning for best contents like me, just pay a simple visit this website everyday for the reason that it presents quality contents, thanks"

    안마

    ReplyDelete

[Thank you so much for taking the time to comment.]*

Blog Design Created by pipdig