30.5.13

[Wedding Outfit in Red]*

[Red Wedding outfit]*



I have a very special wedding on Saturday evening, in the South of Spain (flying tomorrow, yay!) and this is what I am going to wear: this gorgeous silk dress from Mango (bought with 50% off in the January sales) and minimal accessories to let the dress shine.
It's probably worth to mention that red is the main colour of the wedding.
Outfit pictures next week, I promise.

El sábado tengo una boda muy especial en el sur de España (cojo un vuelo mañana, ¡yupi!) y este es el modelito que voy a llevar: esta maravilla de vestido de Mango en seda (que compré en las rebajas de Enero con el 50% de descuento) y accesorios minimalistas para que el vestido se lleve todo el protagonismo.
Os interesará saber que el rojo es el color predominante de la boda.
Fotos la semana que viene, prometido.


DRESS:  Mango (similar here and here)
SANDALS: Zara (similar here)
HANDBAG: Stradivarius 

SHARE:

31 comments

  1. Hi dear! Haven't been active for some months. I see you had a blog revamp. :)

    I love red and the idea of a red wedding dress!

    http://theclothesmuse.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. The bride's dress won't be red, but I can tell you that there will be some red bits on her bridal look!
      thanks and welcome back!

      xXx

      Delete
  2. ¡¡Gracias!! ¡Me muero de ganas por ponerlo! ¡Desde Enero que lo tengo colgado en el armario mirándome!

    xXx

    ReplyDelete
  3. Que pasada de vestido me encanta!! y los complementos de 10!!! yo tengo una boda el fin de que viene tb! :)

    Un besazo!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entonces tienes que enseñarnos el modelito tú también!!

      xXx

      Delete
  4. que mona vas a estar... :)no veo la hora de ver las fotos...pd. me encanta ese bolso ...ultimamente estoy con las trasparencias...pero ya no tengo el fisico de hace unos años... aún me acuerdo de esas camisetas trasparentes harà unos 10 años??? O.o smaaaaaaaaaaaaakiiii nena*

    ReplyDelete
    Replies
    1. y qué tiene que ver el físico con un bolso transparente??
      ...tenemos que ponernos a tono!!

      xXx

      Delete
    2. el bolso es transpaente...y yo estoy a vueltas con las trasparencias... camisetas,blusas..jajjajajaja me expliquè fatal...jajajaja...pero vamos si...hay que ponerse en forma!

      Delete
  5. I love your wedding guest look! The dress and the collage are amazing! Have fun in Spain.
    See you in my blog :)
    xxx
    Nina
    http://trendsurvivor.com/

    ReplyDelete
  6. Pues vas a ir guapísima!! Vas a causar furor con este vestido!!
    Un besazo!!

    ReplyDelete
  7. Pues se ve precioso, que ganas de ver las fotos

    Pasalo muyy bien, un abrazo

    ReplyDelete
    Replies
    1. muchas gracias! Para la semana las pongo!

      xxx

      Delete
  8. Ese vestido es una verdadera preciosidad!!

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. Vas a ir guapísimaaaa! El vestido es precioso! Biko

    ReplyDelete
  10. Stupendo! Non vedo l'ora di vedere poi le tue foto con lui indosso!

    Bacino
    L3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ed io non vedo l'ora di averlo adosso!!

      xXx

      Delete
  11. el vestido es espectacular!!!
    pásalo bien!!! un besito

    ReplyDelete
    Replies
    1. ¡Gracias Nieves! ¡Seguro que será una boda inolvidable!

      xXx

      Delete
  12. wow, this outfit is stunning! i'm sure you will look beautiful!
    xoamy
    www.cupcakesncouture.com

    ReplyDelete
  13. Thanks Amy, will show you all the photos next week!

    xxx

    ReplyDelete
  14. Gorgeous dress. Cannot wait to see the photos of you in it.

    ReplyDelete
  15. Adoro questo vestito!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  16. El vestido es precioso!! Vas a estar guapisima
    Besos

    ReplyDelete
  17. I am sure you will look amazing in this dress!
    xxx

    Juta Ov

    ReplyDelete

[Thank you so much for taking the time to comment.]*

Blog Design Created by pipdig